
سلام
بعد نوروز یکم سرم شلوغ بود نتونستم به وبلاگ سر بزنم
خب بریم سر اصل مطلب
85 روز گذشت
به عبارتی 635 روز مونده
از شهر اینجا بگم براتون همونطور که از بهارش شنیدم بودم فوق العاده هستش
آب و هوااا عالییییی بهاااررررری جون میده دو نفری بری کوه جنگا و آبشار و....
روستاهای اطرافش هم پر از باغ و جنگل هستش که جون میده برا استراحت های روز جمعه
م.ن
سی و دومین روز از خدمت...
ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158