تحویل خانه

خرید بک لینک

سلام امروز بعد 2 سال قراره خونه رو تحویل بدم

گفتم چندتا عکس هم اینجا بزارم یادگاری بمونه

این عکس زیری رو دیروز بعد ظهر گرفتم

تو اوج آلودگی هوای کشور ،هوای تمیز اینجا یک نعمت بزرگ بود

عکس پایینی ویوی بالکنم بود که زمستون و بهار فوق العاده ای داشت

حیف که بعد دیدن چندتا موش! دیگه نتونستم بهار رو تو بالکن بخوابم

عکسم برا امروز صبح ساعتد 6/5 هستش

خب بریم سراغ اون بالابری که گفتم تنها ورودی خونه است(دومین یا سومین پست پیچ بود)

یعنی چندباری که زلزله اومد(اینجا عجیب زلزله خیزه) هیچ کاری از دستم بر نمی اومد فقط میخوابیدم

اینم یک نما از آشپزخونه( البته چون داشتم وسایلامو جمع میکردم شلوغه

خب اینم چندتا نما از خونه

خب اینم از آخرین شامم

خب اینم از مسیری که هر روز میرفتم و میومدم

خب امیدوارم بمونه یادگاری برام

فعلا بدرود

سی و دومین روز از خدمت...

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 6:31

صفحه بندی