سلام
امروز 30 آذر و اخرین روزپاییزی سربازی هستش
البته روز بسیار تلخی هم برای منم هستش دیشب پرسپولیس فینال آسیا رو با 2 پنالتی مفتی که به حریف داد واگزار کرد
حییییییییف شد حییییییییییف

هوا بسییار سرده و دو روز پیشم حسابی برف باریده و الانم حسابی یخبندانه
از فردا آخرین ماه سربازی ام شروع میشه تا حالا 690 روز از 720 روز گذشته
البته دنبال اینم حداقل بتونم 10 روز از مرخصی هام استفاده کنم
تصمیمم هم بر این شد فعلا نقل مکان کنم تهران و یک مدتی رو اونجا زندگی کنم
فردا تقویم 24 ماهه وبلاگ هم تکمیبل میشه![]()
اوه اوه یهو یادم افتاد امشب شب یلدا هم هستش![]()
یلداتونم مبارک
فعلا خدانگهدار
