سلام
الان که این متن رو مینویسم تازه به شهرستان آوج استان قزوین جایی که دو سال اونجا سرباز بودم رسیدم
آخرین باری بود که این مسیر رو میومدم
و جالب اینکه آخرین شب رو مثل اولین شب در اداره خواهم ماند
همین که رسیدم زنگ زدن که فردا مراسم تودیع و معارفه ریاست اینجاست
فردا احتمالا آخرین روز من ر اینجا خواهد بود و این برگ از زندگی من برای همیشه بسته خواهد شد

ار آوج براتونت بگم
یک شهرستان واقعا محروم در دل کوه
آب و هوای بسیار سرد و در تابستان بسیار خنک داره
خیلی خیلی سرسبزه و جون میده برا تفریح
و مردمانی بسیار خوب و با محبتی رو داره
کلی حرف داشتم که در آخرین پست ها براتون بنویسم الان نزدیکی های اذان مغربه بعد اذان تصاویر و متن نهایی رو آپلود و سایت رو برای همیشه میبندیم
البته متن نهایی میمونه بعد قطعی شدن اتمام سربازی که نهایت 30 دی یعنی پس فذردا خواهد بود
در ضمن کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه؟
تو این مدت هم با کسری ام موافقت شد هم با شغل جدیدم و خونه جدیدم تو تهران
خدا همه مقدمات رو براهم فراهم کرد
کارهاتونو بسپارید به خدا غمتون نباشه
فعلا ![]()
