سلام
روزهای آخره
خیلی تلاش کردم پایان دوره بگیرم زودتر برم قبول نکردن
یک شغل خوب هم پیدا کرده بودم روزای آخر کنسل شد
هنور نمیدونم بعد خدمت حتی کدوم شهر قراره سکونت کنم
من از بلاتکلیفی بیزارم اما خب چاره ای نیست
برا همین خیلی وقته عکسای برفی براتون گرفته بودم حتی حوصله آپلودشونو نداشتم
اما خب همچنان امیدوارم حداقل 10 روز مرخضی بگیرم و کارم مجدد ردیف بشه
امید آخرین چیزیه که میمره دعا کنید جور بشه

این عکسا هم برا 10/12 روز قبله که حسابی برف اومده بود

حسابی سرده
بین این مشکلات
معده درد های شدید و البته قدیمی منم شروع شده
فعلا بدرووووود![]()
