
خب رسیدیم به آخرین پست این وبلاگ و خداحافظی بعد 2 سال
این وبلاگ دیگه بروز نخواهد شد و احتمالا یک وبلاک جدید مربوط به شغلم راه اندازی خواهم کرد
در صورت قطعی شدن حتما لینک شو در همین پست میزارم
( اینجا محل درج لینک است
)
یک ماه بعد حتما وبلاگ رو چک کنید اگه لینکی بود استفاده کنید
هر از گاهی آنلاین میشم برای خوندن و پاسخ به نظرات
پس اگه با من کاری داشتید تو بخش نظرات بنویسید و یک راه ارتباطی با خودتون بهم بدید حتما باهاتون ارتباط میگیرم
به پایان آمد این دفتر
حکایت همچنان باقیست

و تمام ![]()
خدا نگهدارتون برای همیشه![]()
