708 روز گذشت!

خرید بک لینک

کار خوبه خدا درست کنه

سلطان محمود خر کیه؟

سلام

نمیدونم یادتونه یا نه

چند پست قبل از بلاتکلیفی و سردرگمی گفته بودم ولی خب خدا همه رو ردیف کرد

با مرخصی 8 روزه ام موافقت شد

از فردا میرم دنبال زندگی ام

سر برج 29و 30 ام باید بیام برای کارهای تسویه این اولیش

هر چند مطمئنم اگه خدا بود اون دو روزم حل میشه دیگه لازم نیست بیام

فعلا توکل میکنیم و صبر.....

دومیش هم مسئله کارم بود

از شنبه(همین هفته پیش رو) انشالله اگه خدا بخواد میرم سرکار

شنبه جلسه نهایی شو دارم

کاری هستش که خیلی دوسش دارم دعا کنید جور بشه

خب رئیس ما هم اینجا رفتنی شد و قراره بزودی تو همین هفته ها بره یه شهرستان دیگه

خونه مسکونی که دو سال توش بودم رو فردا یا پس فردا تحویل منیدم قبل تحویل چندتا عکس برای ثبت تو سایت به عنوان یادگاری میگیرم ازش

خونه تهران هم ردیف شده و آماده سکونته جمعه میرم اونمجا(بازم کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه)

اگه شد فردا عکسا رو منتشر میکنم و میریم تا روز 30 ام که پست آخر و اطلاهات تکمیلی رو بزنیم و باهمتون خداحافظی کنیم

راستی هنوز 7 مین روز خدمت که پست گذاشتم یادمه الان 708 مین روزشه

قدر زندگی تونو بدونید مثل باد داره میگذره

فعلا خدانگهدار

سی و دومین روز از خدمت...

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 6:31

صفحه بندی