
خرداد خاص ترین ماه خدا
4ماه از خدمت گذشت
انگار همین دیروز بود که 1 بهمن 97 برای اولین بار و اولین روز خدمتم وارد این شهر شدم
حالا 4ماه گذشته و یک 20ماه ناقابل مونده![]()
ذمضان هم از نیمه خود گذشته و در سراشیبی سرعت قرار گرفته
و همه اینا از عمر و جو انی من میگذره و تموم میشه
خب خرداد ، هم ماه خاص خداست![]()
و هم تولد خاص ترین بنده خدا تو اون ماهه
ریا نشه دارم خودمو میگم
تا چند روز دیگه پا در 23 سالگی میزارم![]()
نمیدونم چرا حس خوشحالی از بزرگ شدن جاشو با حس ترس از پیر شدن و تموم شدن جوانی به شکل عجیبی عوض کرده و هر روز استرس پیری و ناکارامدی تموم وجودمو میگیره (حالا نمیدونم وقتی که مجدد این سایتو نگاه میکنم و چند ساله؟ اصلا زنده ام؟ استرس دارم؟ چه کاره ام؟)
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156