
بسم الله الرحمان الرحیم
29 آبان 97 طبق معمول مشغوا وب گردی و چک شبکه های اجتماعی بودم که یک متن نظرمو به خودش جلب کرد...<نیاز به یک سرباز امریه در اداره..... شهرستان....>
من حتی به فکر رفتن به همچین استانی و شهرستانی نبودم و در یک سال گذشته دنبال جایی برای خدمت در تهران بودم
از روی کنجکاوی پیام دادم
-سلام خوبید؟ سرباز میخواید؟
*سلام بله کجایی هستید؟
-زنجان
*عه همشهری هم که هستیم
به همین راحتی .... مسول اداره هم شهری ما بود بعد از دوماه تلاش و مصاحبه روز 30 دی 97 با من تماس گرفتن که نام اعزامت اومده از 1 بهمن97 باید مشغوا بشی
این شد شروع 720 روز خدمت من در شهر غریب و بسیار کوچیک .....
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104