

دهمین روز از خدمت
710روز دیگه مونده فقط...
بعد از ده روز اداره نشینی و شبا اداره موندن دیشب یک خونه مناسب و نقلی تو طبقه سوم پیدا کردم حال باید فقط دعا کنم زلزله نشه یه وقت!! چون تنها راه ورود و خروج به اون طبقه یک آسانسور باری هستش که با برق کار میکنه و در زمانی های قطعی برق راکته!!
خدا برسد به دادمان...
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114