امروز 19روز از سال جدید و 50روز از آغاز کرونا در کشور و 15 همین ماه از سربازی من در حالی میگذره که دمقی برای نوشتن نیست

قطعا بدترین عیدی بود که ایرانی ها تا حالا داشتن
تا الان 60/000 مبتلا و 3500 فوتی البته طبق امار رسمی داشتیم حال آمار غیر رسمی بماند
نمیخواستم یک ماه بدون نوشتن تمام بشه برا همین امروز اومدم
بهار شده و من یه عکس از منظره بهاری بهتون بدهکارم وقتی سرسبز شد محیط باهاتون به اشتراک میزارم
اخرین بهاری هست که به عنوان سرباز دارم سپری میکنم
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65