سلام سلام سلام
همچنان سیستمم تواداره خرابه برای همین کمتر پست میزارم
یک ساله منتظر یک سالگی حدمت ام تا اون نصیجت معروف لقمان به پسرش رو بزارم
انشالله کمتر از 22 روز دیگه میزارمش![]()
زمستونه و هوا بس ناجوانمردانه سرد است

این عکسم چن روز پیش تو بارش شدید برف گرفتم
قد و بالای کیفیت
دوربین گوشی جدیدمه![]()
تا درودی دیگر به درووووووود
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78