سلام ![]()
امروز یک بهمن 98 هستش
درست یک سال منتظر همچین روزی بودم تا وصیتت لقمان به پسرش رو بنویسم الان که دنبالش بودم دیدم برا نیما یوشیج هستش![]()

نيما يوشيج در تولد يك سالگي فرزندش نوشت:
فرزندم يك بهار
يك تابستان
يك پائيز
و يك زمستان را ديدي
از اين پس همه چيز تكراري است
منهم در یک سالگی خدمتم یک بهار تابستان پاییز و زمستان رو دیدم
یک سال دیگه مونده درست 1 بهمن99 تمام میکنم
خــــــــــــدایا یک سال باقیمانده را به همــــین ســـرعت بگذران
الهی آمین![]()
نمیدونم سال بعد این موقع که میخوام پست آخر وبلاگ را برای همیشه بنویسم
چه حسی دارم اصلا تا اونموقع زنده ام یا نه/![]()
خوشحالم یا ناراخت؟و کلی سوال دیگه که فقط گذر زمان میتونه منو به جواب های سوالاتم برسوووونه
خدا یا رونگهدارتون(البته اگه حال داشته باشم امشب میخوام یه پست دیگم بنویسم)
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72