اولین باره تو یه روز دوتا پست میزارم
بزاریید به پای حوشحالی یک سالگی سربازیم![]()
ســـــــلام مجدد
همون طور که قبلا قرار بود ازنمای هر روزم براتون تو فصل های مختلف عکس بزارم
تابستان و پاییز رو که قبلا گذاشته بودم امرو زمستان رو میزارم
برای اولین دفعه هم بصورت فیلم
و عکس![]()
عمری باشه برای بهارم میزاریم.....

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 74