نمایی که هر روز میبینم![]()

سلام دیروز غروب به ذهنم خطور کرد از نمایی ورودی تو سه فصل متفاوت برات عکس بزارم
اینم از اولین عکس از فصل تابستان
البته به برگ هایی زردش دقت نکنید چون دیگه آخرای تابستونه خو عکس برا دیروزه یعنی 25شهرور 98
بزودذی از منظره پائیزشم براتون میزارم
ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82