سلام ودروود![]()
امروز 30 شهریور یک ساعت ساعت ها طبق روال به عقب کشیده میشوند
و یک ساعت بیشتر سربازم!![]()
و ای کاش میشد ساعت ها را ساعت ها چلو کشید آنقدر جلو که یهو ببینی 99/10/31 هستش
ساعت 12:39 دقیقه ظهر هستش همینطور که دارم مطلب مینویسم یاد خاطراتی افتادم که سال 87 برای اولین بار با 11 سال سن پامو خوابگاه گذاشتم، نوشته بودم خاطراتی که الان وقتی میخونم میبینم بیشتر شبیه برنامه های غذایی ام بود تا خاطره و بیشترین جمله ی که بارها در متن خاطرهام تکرار شده بود (دلتنگم) بوود
خدا رو چه دیدی اگه عمری باقی بود شاید 10 سال بعد که دارم این مطالب رو میخونم در یک وبلاگ دیه همزمان دارم مینویسم
<همین الان داشتم خاطرات 10 سال پیشمو میخوندم که بیشتر شبیه برنامه روزانه هستش تا خاطره..........>
زمین گرده
تا روز اول پائیز خدا یار و نگهدارت رفیق![]()
![]()

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 84