5ماهی که گذشت....

خرید بک لینک

امروز درست 4ماه و 29 روز از خدمتم داره میگذره

همه میگن چه زود 5ماهو رد کردی

خب تازه 25 درصدش گذشته

پارسال تابستون تو دمای 60 درجه بودم امسال تو دمای30 درجه(از مزایای خدمت تو شهر دیگه)

شرمنده (شرمنده خودم در آینده)دیر به دیر مینویسم کلا فراموش میکنم گاهی نوشتنو

خب تو این مدت از 7-8تا زلزله و 30 روز رمضان جان سالم به در بردیم

خدا آخر عاقبتمونو ختم به خیر کنه انشالله.....

22 و اندی سال زندگی کردیم

نصف جوانی گذشت

تا 24 سالگی اگه عمری باشه اینجاییم.....

سی و دومین روز از خدمت...

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: سه شنبه 4 تير 1398 ساعت: 19:00

صفحه بندی