
برگشت به خانه!
بعد از دوماه برا ایام عید به خانه برخوام گشت و چن روزی رو در دیار خود سپری خواهم کرد
امروز چهل و ششمین روز از خدمت خود را در حال سپری میکنم که به علت جلسه در اداره تنها هستم
676 روز مونده تا خدمت مقدس ! سربازی رو به اتمام برسانم حال بماند که یک دوره چند هفته ای رزم هم در کوه های اطراف در پایان خدمت خواهیم داشت
در چهل و شش رو از اقامتم در این شهر همه از بهار زیبای اینجا سخن میگویند حال که زمستان نفس هایش به شماره افتاده و اخرین قدم هایش را برمیدارد من هم به امید بهار زیبا و البته تابستان خنک این شهر به دلیل واقع شدن میان چند کوه لحظه شماری میکنم به زودی عکس های زیادی رو از زیبایی های اینجا برایتان به اشتراک خواهم گذاشت
هر چندحتی مطمین نیستم یک نفر هم این مطالب رو را میخواند یا نه
ولی آنچه مهم هست اینه که در آینده حتما خودم با خواندن این وبلاگ خاطرات لبخندی بر گوشه لب هایم خواهد گنجید
بخاطر اشتباه های تایپی ام عذر خواهم ......
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159