چهل و هشتمین روز از خدمت و کشف یک نکته طلایی

خرید بک لینک

قانون « بلد نیستم » در دوران سربازی امریه ها

امریه داشتن یا نداشتن برای تحصیل کرده ها یه موضوع بینابینه. یعنی اینکه در شرایط عادی هیچ کدوم نسبت به اون یکی امتیاز خاصی نداره. این تفکر اشتباهیه که امریه ها وضعشون بهتره. خیر ،اصلاً یه همچین یچیزی نیست، مگه اینکه بر اساس اونچه در پست های قبلیم گفتم، امریه رو در پناه آشنا و فامیل یا به کلام ساده تر پارتی داشته باشید که به قولی نه تنها ها نونتون که چه بسا، کلاً تو روغنید!

بلد نیستم یه قانونه تو سربازی، بلد بودن باعث دردسره ،باور کنید این یه قانون طلاییه ،چون بیشتر بلد بودن باعث بیشتر کار کردن میشه و هیچ پاداشی در بر نداره ،گاهی موجب ایجاد انتظار هم میشه.به این صورت که شما موظف میشید عین آچار فرانسه همه مشکلات اداره ای که توش کار می کنید رو انجام بدید، از نصب ویندوز تا ویرایش نامه، از تی کشیدن کف زمین تا نقد کننده چک و بطور کلی اینا همش بار اضافی است.

کاری رو که قبلی ها انجام ندادن، شما هم انجام ندید، مطمئن باشید اگر امتیازی بوده، قبلی ها برای کسبش حتما ًاون کار رو انجام می دادند، در غیر این صورت شما نفرین بعدی ها رو پشت سر خواهید داشت، برای اینکه سنت جدید، وظیفه جدید و انتظار جدید رو بوجود میارید.

سی و دومین روز از خدمت...

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت: 15:58

صفحه بندی