اولین نوروز سربازی!
پنجاه و هشتمین روز خدمت!
البته من از فردا تعطیلم تا 4 فروردین(یکی از مزایای امریه اس
)
خب عکسم که تزئینی هستش
فردا قراره 4 ساعت تو آتش و خاکستر حاصل از چهارشنبه سوری و با عوض کردن چهار ماشین به منزل برسم
البته نا گفته نمانه اعضای خانواده میرن مسافرت و بنده به عنوان نگهبان خانه قراره شغل شریف نگهبانی رو ادامه بدم و احتمالا کلا کسی رو نبینم![]()
خب بعد دو ماه انتظار برای رویت بهار اینجا بالا تنها یک قدم تا بهار مونده
لذت بهار رو قطعا با شما(احتمالا فقط با خودم در آینده)تقسیم میکنم![]()
سال 1398 پیشاپیش مبارک باد![]()
سی و دومین روز از خدمت...
ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147