
بخاطر تاخیر چند هفته ای عذر خواهم....
بخاطر دهه فجر و بعدش بخاطر امتحانات دانشگام سرم شلوغ بود
امروز بعد 7 روز برگشتم سر پستم....
هیچی دیگه تنها پیشرفتم تو این مدت بهنر شدن آشپزیم هستش
در نگاه اول شاید ناچیز باشه ولی بسیار مهمه و بقای بشر به اون وابسته اش!!!
روزا یک روز پس از دیگری میان و میرن و امروز 32 مین روز از خدمتم هستش 689 روز دیگه مونده
نبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود؟؟
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121