کار خوبه خدا درست کنه
سلطان محمود خر کیه؟

سلام
نمیدونم یادتونه یا نه
چند پست قبل از بلاتکلیفی و سردرگمی گفته بودم ولی خب خدا همه رو ردیف کرد
با مرخصی 8 روزه ام موافقت شد
از فردا میرم دنبال زندگی ام
سر برج 29و 30 ام باید بیام برای کارهای تسویه این اولیش![]()
هر چند مطمئنم اگه خدا بود اون دو روزم حل میشه دیگه لازم نیست بیام
فعلا توکل میکنیم و صبر.....
دومیش هم مسئله کارم بود
از شنبه(همین هفته پیش رو) انشالله اگه خدا بخواد میرم سرکار
شنبه جلسه نهایی شو دارم![]()
کاری هستش که خیلی دوسش دارم دعا کنید جور بشه
خب رئیس ما هم اینجا رفتنی شد و قراره بزودی تو همین هفته ها بره یه شهرستان دیگه![]()
خونه مسکونی که دو سال توش بودم رو فردا یا پس فردا تحویل منیدم قبل تحویل چندتا عکس برای ثبت تو سایت به عنوان یادگاری میگیرم ازش![]()
خونه تهران هم ردیف شده و آماده سکونته جمعه میرم اونمجا(بازم کار خوبه خدا درست کنه سلطان محمود خر کیه)![]()
اگه شد فردا عکسا رو منتشر میکنم و میریم تا روز 30 ام که پست آخر و اطلاهات تکمیلی رو بزنیم و باهمتون خداحافظی کنیم![]()
راستی هنوز 7 مین روز خدمت که پست گذاشتم یادمه الان 708 مین روزشه
قدر زندگی تونو بدونید مثل باد داره میگذره
فعلا خدانگهدار![]()
ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54