سلام به پاییز

خرید بک لینک

سلام به پائیــــــــــــــــــــــــــــز

آقاجان درسته چند روزی به پائیز مونده ولی یخبندان اینجا خیلی وقته شروع شده

لامصعب لاپ شخنه کسیر

امروز میخوام بخاری ها رو نصب کنم

هیچی دیگه الکی الکی بهارم تموم شد و قول عکسایی که بهت (من در آینده) داده بودم هیچوقت عملی نشد

البته انشالله اگه عمری باقی باشه و منی در کار باشه حتما سال بعد سورپرایزت میکنم حالا ببین

امروز درست 8ماه 23 روزه که سربازم

و 15 ماه تقریبا مونده هنوز

خب خدا رو شکر داره میگذره

به امید روزی که بیام و تایپ کنم

الکی الکی پائیزم تموم شد و رف

البته یه دوره آموزشی16 روز دارم تو پاییز

زمان دقیقش مشخض نیست

خدا خودش رحم کند

خب زیاد تایپ کردم میترسم برق ها طبق معمول برن بر همین آخرین کلماتو مینویسم و به امید یک پست جدید در آبنده بسیار نزدیک

خـــــــــــدا نگهـــدار

سی و دومین روز از خدمت...

ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 22:19

صفحه بندی