
امروز 20 مهر98
فقط یک هفته تا ارعین مونده
اربعینی ها همه رفتن یا دارن میرن
ولی سربازا محکوم به موندنن
تا در اداره ای قفل نباشه
لعنت به قوانین مسخره
موندنی شدیم ولی دلم جای دیگست
گاهی میرم موکب سر میزنم و قبطه میخورم به حال اونایی که دارن میرن
انشالله سال بعد قسمت بشه برم
یا حسین
خب 260 امین روزم گذشت.......
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 68