سلام
بعد از چند روز قطعی کامل اینترنت به دلیل شلوغی ها و خرابی سیستمم تو اداره امروز فرصت کردم قولی که داده بودمو عملی کنم
قبلا قرار بود از نمایی که هر روز میبینم براتون عکس بزارم
عکس تابستونو گذاشته بودمم عکس پاییز مونده بود این عکسی که میزارم برا دو هفته پیشه(الان برف اومده
) به دلایلی که بالا گفتم امروز منتشر میکنم

خوش باشید بعد درست شدن سیستمم وقایعی که این مدت افتادو مینویسم
یاعلی
سی و دومین روز از خدمت...ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 81