سلام
امیدورم حالت خوب باشه و به آرزوهات رسیده باشی![]()

با اینکه هنوز تو فصل پائیزیم ولی بارش های برف اینجا شروع شده امروز ضبح که از جلسه تودیه یه بنده خدایی داشتیم میومدمم این خیابون نزدیک اداره مون رو دیدم برام جالب اومد گفتم براتون پستش کنم
شب یلدا هم 19 روز بشتر نمونده البته مهم هم نیس
هنوز سیستمم درست نشده تا مثل سابق بتونم بنویسم فعلا یاعلی![]()
ما را در سایت سی و دومین روز از خدمت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 83