
سلام روزهای آخره خیلی تلاش کردمxa0 پایان دورهxa0 بگیرم زودتر برم قبول نکردن یک شغل خوب هم پیدا کرده بودم روزای آخر کنسل شد هنور نمیدونم بعد خدمت حتی کدوم شهر قراره سکونت کنم من از بلاتکلیفی بیزارم اما خب چاره ای نیست برا همین خیلی وقته عکسای برفی براتون...
ادامه مطلب